Osaamistavoitteet
Mitä koulun hyvinvointiympäristöllä tarkoitetaan?
Miten koulun hyvinvointiympäristö rakentuu yhteisenä työnä? Ketkä toimii? - roolit (myös perhe)
Millä tavalla monitoimijainen yhteistyö voi parhaimmillaan tukea lasten hyvinvointia kouluarjessa?
Keskeiset sisällöt
-
koulu hyvinvointiympäristönä - määrittelyn näkökulma
-
lapsen oikeus osallisuuteen
-
koulun hyvinvointityön toimijoiden kuvaukset
-
oppilashuollon rakenne - yhteisöllinen ja yksilökohtainen
-
monitoimijainen yhteistyö koulun toimintakulttuurina
------------------------------------------
Mitä opiskelija ymmärtää tämän opintokokonaisuuden suoritettuaan?
-
oma roolini lasten hyvinvointiympäristössä
-
miten vaikutan lapsen kouluarjessa kokemaan hyvinvointiin?
-
millä tavalla vaikutan hyvinvointiin yhdessä muiden kanssa?
Arviointi
hyväksytty/ hylätty

- Opettaja: Tiina Annevirta
- Opettaja: Nita Björklöf
- Opettaja: Anniina Eklöf
- Opettaja: Niina Gråsten
- Opettaja: Anne Huovinen
- Opettaja: Jussi Lehtonen
- Opettaja: Suvi Puttonen
- Opettaja: Jaanet Salminen
- Opettaja: Anne Surakka
- Opettaja: Annu Suvinen
- Opettaja: Jaana Tomppo
- Opettaja: Heta Tossavainen
- Opettaja: Virve Valtonen