Osaamistavoitteet
Mitä koulun hyvinvointiympäristöllä tarkoitetaan?
Miten koulun hyvinvointiympäristö rakentuu yhteisenä työnä? Ketkä toimii? - roolit (myös perhe)
Millä tavalla monitoimijainen yhteistyö voi parhaimmillaan tukea lasten hyvinvointia kouluarjessa?
Keskeiset sisällöt
-
koulu hyvinvointiympäristönä - määrittelyn näkökulma
-
lapsen oikeus osallisuuteen
-
koulun hyvinvointityön toimijoiden kuvaukset
-
oppilashuollon rakenne - yhteisöllinen ja yksilökohtainen
-
monitoimijainen yhteistyö koulun toimintakulttuurina
------------------------------------------
Mitä opiskelija ymmärtää tämän opintokokonaisuuden suoritettuaan?
-
oma roolini lasten hyvinvointiympäristössä
-
miten vaikutan lapsen kouluarjessa kokemaan hyvinvointiin?
-
millä tavalla vaikutan hyvinvointiin yhdessä muiden kanssa?
Arviointi
hyväksytty/ hylätty

- Lärare: Tiina Annevirta
- Lärare: Nita Björklöf
- Lärare: Anniina Eklöf
- Lärare: Niina Gråsten
- Lärare: Anne Huovinen
- Lärare: Jussi Lehtonen
- Lärare: Suvi Puttonen
- Lärare: Jaanet Salminen
- Lärare: Anne Surakka
- Lärare: Annu Suvinen
- Lärare: Jaana Tomppo
- Lärare: Heta Tossavainen
- Lärare: Virve Valtonen