Gå direkt till huvudinnehåll
Om du fortsätter använda denna webbplats accepterar du våra policys:
  • Digicampus Användarvillkor
Fortsätt
x
Webbplatslogotyp
  • Startsida
  • Digicampus underhållsavbrott
    UNDERHÅLLSAVBROTT VAR TREDJE MÅNDAG I MÅNADEN Systemet är inte tillgängligt vid denna tidpunkt! Följande underhållsavbrott: 15.09.2025 klo 07.00-09.00(EET) 20.10.2025 klo 07.00-09.00(EET) 17.11.2025 klo 07.00-09.00(EET) 15.12.2025 klo 07.00-09.00(EET) 19.01.2026 klo 07.00-09.00(EET) 16.02.2026 klo 07.00-09.00(EET) 16.03.2026 klo 07.00-09.00(EET) 20.04.2026 klo 07.00-09.00(EET) 18.05.2026 klo 07.00-09.00(EET) 15.06.2026 klo 07.00-09.00(EET)
  • Stöd
  • Mer
Kategorier
Högskolornas gemensamma kurser Öppna kurser / MOOC Din högskolas kurser DigiCampus-koulutukset ja demot
Svenska ‎(sv)‎
English ‎(en)‎ Suomi ‎(fi)‎ Svenska ‎(sv)‎
Logga in
Startsida Digicampus underhållsavbrott Fäll ihop Expandera
UNDERHÅLLSAVBROTT VAR TREDJE MÅNDAG I MÅNADEN Systemet är inte tillgängligt vid denna tidpunkt! Följande underhållsavbrott: 15.09.2025 klo 07.00-09.00(EET) 20.10.2025 klo 07.00-09.00(EET) 17.11.2025 klo 07.00-09.00(EET) 15.12.2025 klo 07.00-09.00(EET) 19.01.2026 klo 07.00-09.00(EET) 16.02.2026 klo 07.00-09.00(EET) 16.03.2026 klo 07.00-09.00(EET) 20.04.2026 klo 07.00-09.00(EET) 18.05.2026 klo 07.00-09.00(EET) 15.06.2026 klo 07.00-09.00(EET)
Stöd Kategorier
Högskolornas gemensamma kurser Öppna kurser / MOOC Din högskolas kurser DigiCampus-koulutukset ja demot
  1. Startsida
  2. Kurser
  3. Öppna kurser / MOOC
  4. Undervisning och pedagogik
  5. AcaSTEMy – Teacher Academy
  6. AcaSTEMy: Inclusive science
  7. Sammanfattning

Kursinformation

Tillbaka till kursen

AcaSTEMy: Module 4: Inclusive science education, 2025

  • Lärare
    Anssi Salonen


Du är inte inloggad (Logga in)
Policys
Tillgänglighetsdeklaration

Stöd

Översikt
  • Digicampus underhållsavbrott
    • UNDERHÅLLSAVBROTT VAR TREDJE MÅNDAG I MÅNADEN
    • Systemet är inte tillgängligt vid denna tidpunkt!
    • Följande underhållsavbrott:
    • 15.09.2025 klo 07.00-09.00(EET)
    • 20.10.2025 klo 07.00-09.00(EET)
    • 17.11.2025 klo 07.00-09.00(EET)
    • 15.12.2025 klo 07.00-09.00(EET)
    • 19.01.2026 klo 07.00-09.00(EET)
    • 16.02.2026 klo 07.00-09.00(EET)
    • 16.03.2026 klo 07.00-09.00(EET)
    • 20.04.2026 klo 07.00-09.00(EET)
    • 18.05.2026 klo 07.00-09.00(EET)
    • 15.06.2026 klo 07.00-09.00(EET)
  • Stöd
  • Svenska ‎(sv)‎
    • English ‎(en)‎
    • Suomi ‎(fi)‎
    • Svenska ‎(sv)‎
Översikt
Expandera allt Fäll ihop allt

AcaSTEMy: Module 4: Inclusive science education, 2025

Innehåll
    • Description of the Module
    • Subsection
      Subsection
      Teaching Materials
      Ej publicerad för studenter
    • Subsection
      Subsection
      Feedback Information
      Ej publicerad för studenter
    • Forum
      Forum
      Uutiset
    • Subsection
      Subsection
      Learning about the Dimensions of Diversity
      Ej publicerad för studenter
    • Subsection
      Subsection
      Diagnosis
      Ej publicerad för studenter
    • Subsection
      Subsection
      Inclusion and Different Approaches
      Ej publicerad för studenter
    • Inlämningsuppgift
      Inlämningsuppgift
      Designing Inclusive Teaching Material
    • Inlämningsuppgift
      Inlämningsuppgift
      Presenting and Reflecting on Inclusive Teaching Materials
    • Forum
      Forum
      Sharing Final Teaching Materials
    • URL
      URL
      Information on Divesity Wheel
    • URL
      URL
      Definition and Understanding of Inclusion
    • Role - Play Cards
    • Working Sheets _ Scientific Method
    • Slides
    • Inlämningsuppgift
      Inlämningsuppgift
      Individual Reflection (written, approx. ½ page)
    • Inlämningsuppgift
      Inlämningsuppgift
      Group Discussion
    • Inlämningsuppgift
      Inlämningsuppgift
      Summary and Transfer
    • Inlämningsuppgift
      Inlämningsuppgift
      Development of the Diagnostic Tool
    • URL
      URL
      Overview on Diagnostic Tools in Science Education
    • Inlämningsuppgift
      Inlämningsuppgift
      Exploring Inclusive Approaches in Science Education
    • URL
      URL
      Methods for Language Sensitive Teaching
    • Model of Inclusive Science Education
    • URL
      URL
      Universal Design for Learning